Įsivertinimas
ROKIŠKIO RUDOLFO LYMANO MUZIKOS MOKYKLOS VEIKLOS KOKYBĖS ĮSIVERTINIMO IŠVADOS (2022)
Rokiškio Rudolfo Lymano muzikos mokyklos direktoriaus sudaryta darbo grupė 2022 m. vasario – birželio mėn. atliko mokyklos veiklos kokybės įsivertinimą. Įsivertinimas vykdytas vadovaujantis Nacionalinės švietimo agentūros neformaliojo vaikų švietimo mokyklų įsivertinimo klausimynų taikymo rekomendacijomis ( 2019 m. kovo 28 d. Nr. V-342). Vykdant įsivertinimą, buvo pasinaudota mokinių, tėvų ir mokytojų anketinės apklausos rezultatais. Veiklos kokybės įsivertinimo grupė pateikė šiuos stipriuosius ir tobulintinus Rokiškio Rudolfo Lymano muzikos mokyklos veiklos aspektus:
Stiprieji veiklos rodikliai ir / ar jų aspektai | Tobulintini veiklos rodikliai ir / ar jų aspektai |
1 rodiklis. Ugdymo (si) tikslai, pasiekimai ir vertinimas (sudaromos sąlygos ugdytinių saviraiškai, aukštesnių tikslų siekimui). |
3.1 rodiklis. Pažangą skatinantis grįžtamasis ryšys (nepakankamai suteikiama galimybė mokiniams rodyti iniciatyvas planuojant, aptariant ugdymosi eigą, pasiekimus bei pažangą).
|
4 rodiklis. Aukštas mokytojų meistriškumo lygis (tobulinamos bendrosios ir dalykinės kompetencijos).
|
5 rodiklis. Tėvu informavimas (tėvai pasigenda informacijos apie paslaugų pasirinkimo galimybes, naujoves, jų įtraukimo į vaikų ugdymosi veiklų planavimą).
|
12 rodiklis. Lyderystė ir vadyba (darbuotojai žino veiklos tikslus, pripažįsta ir prisiima atsakomybę už jų įgyvendinimą).
|
10 rodiklis. Ugdymosi aplinkų kūrimas (pageidaujama aktyvesnio mokyklos bendruomenės įtraukimo kuriant saugias ir erdvias, taip pat pritaikytas mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių erdves).
|